روغن موتور اسپیدی
روغن موتور اسپیدی

روغن موتور اسپیدی

روغن موتور اسپیدی

روغن موتور اسپیدی پلاتینیوم Platinum 10W40 چهار لیتری SM محصول ویژه ای از شرکت نفت سپاهان است.

شرکت نفت سپاهان برای تولید این روغن موتور از مواد افزودنی معتبر و روغن پایه تمام سینتتیک استفاده کرده است.  روغن موتور اسپیدی پلاتینیوم Platinum 10W40 چهار لیتری SM برای انواع  موتورهای مدرن که روغنی دارای سطح کارایی SM/CF دارند، توصیه می شود. همچنین برای خودروهای دیزلی سبک و سواری بنزینی که از سال 2005 به بعد طراحی شده اند کاربرد دارد. خودروهای کیاموتورز، مزدا، تویوتا، هیوندای که این گرانروی و سطح کیفی برایشان توصیه شده این روغن را به کار می برند.

ویژگی های منحصر به فرد روغن موتور اسپیدی پلاتینیوم

روغن موتور اسپیدی پلاتینیوم به خوبی از کاتالیستها که از جنس پلاتین و رادیوم ساخته شده، محافظت می کند. به این ترتیب، این روغن موتور مانع آلودگی بسیار زیاد موتور و اگزوز است و از انتشار گازهای سمی همچون در محیط زیست جلوگیری می کند.

روغن موتور اسپیدی Platinum 10W40 چهار لیتری SM در برابر حرارت و اکسیداسیون استقامت بالایی دارد. در دماهای پایین، به راحتی موجب استارت سریع موتور می شود. بهترین عملکرد این روغن، بدون در نظر گرفتن نوع خودرو، از 20- تا 50+ درجه سانتی گراد است. اگر خودروساز روغن موتور 10w40 SM را توصیه کرده این محصول بهترین انتخاب شما خواهد بود.

این محصول از سایش بین قطعات، موتور خودرو و آسیب دیدن آن ها جلوگیری می کند. روغن موتور اسپیدی پلاتینیوم با کیفیت مناسب علاوه بر ویژگی هایی که در بالا ذکر شده از تشکیل رسوب و لجن هم در موتور خودرو جلوگیری می کند.

 بیشتر بدانید:روغن موتور بهران

سطح کیفی SM در روغن موتور اسپیدی پلاتینیوم 10W40 نشان دهنده کیفیت عالی محصول است. این سطح کیفیت بر اساس استاندارد اروپایی API مشخص شده است. بنابراین از لحاظ کیفیت و کارایی قابل اطمینان است. همین سطح کیفی موجب خاصیت ضد رسوب، ضد سایش و ضد اکسیداسیون در روغن موتور اسپیدی Platinum 10W40 چهار لیتری SM است. ضمن این که مصرف سوخت را هم کاهش می دهد.

نکات نگهداری و مصرف روغن موتور اسیپدی پلاتینیوم 10W40 SM

 

جالب است بدانید روغن موتور اسپیدی پلاتینیوم Platinum 10W40 SM :

  • در طول مصرف ویسکوزیته خود را از دست نمی دهد و پایدار است.
  • در صورت تماس با دست حساسیت ایجاد نمی کند و موجب خارش پوست و یا چشم نمی شود. با این حال بهتر است به صورت مدام با این روغن تماس نداشته باشید.

بنابراین برای مصرف و نگهداری آن این نکات را رعایت کنید:

روغن موتور اسپیدی
روغن موتور اسپیدی
  1. برای شستن آن از آب و صابون استفاده کنید.
  2. بعد از استفاده و برای دورریزی، آن را در طبیعت رها نکنید و به مرکز جمع آوری روغن های سوخته تحویل دهید.
  3. اگر می خواهید این روغن موتورها را در انبار نگهداری کنید، به شما چند توصیه مهم  و کاربردی می کنیم. با رعایت این موارد می توانید روغن موتور را با کیفیت اصلی به مدت استاندارد داشته باشید.
  4. در محیط سرپوشیده و به  دور از تابش مسقیم نور آفتاب، ریزش برف  و باران نگهدارید. این موارد باعث طول عمر بیشتر روغن موتور می شود. بهتر است آن را در محدوده دمایی 25 درجه سانتی گراد نگه دارید. روغن موتور اسپیدی
  5. توجه داشته باشید که دمای محیطی که روغن موتور را در آن نگهداری می کنید یکسان باشد و تغییرات ناگهانی دما در آن رخ ندهد این عمل باعث می شود روغن موتور کیفیت خود را بهتر حفظ کند.روغن موتور اسپیدی
  6. می توانید موتور خودرو اسپیدی  Platinum 10W40  چهار لیتری SM را در ظروف فلزی معمولی نگهداری کنید زیرا خاصیت خورندگی ندارد.

خصوصیات روغن موتور اسپیدی

  • ساخته شده با تکنولوژی پیشرفته و کارائی عالی
  • مورد تایید شرکتهای کیاموتورز، مزدا، تویوتا، هیوندای
  • مناسب خودروهای سواری بنزینی و دیزلی سبک طراحی 2005 به بعد
  • توصیه شده برای موتورهای مدرن که روغن موتورCF/SM نیاز دارند
  • دارای روغن پایه تمام سینتتیک و مواد افزودنی با کیفیت
  • کاهش دهنده مصرف سوخت
  • موثر در کاهش سایش موتور
  • مخصوص استارت سریع در هوای سرد
  • دارای شاخص گرانروی بالا
  • به صرفه و نیازمند تعویض با فواصل طولانی

 

اشتراک گذاری

در whatsapp به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در linkedin به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *