فیلتر ایرانی وخارجی

 فیلتر ایرانی وخارجی روغن

فیلتر ایرانی وخارجی:جنس فیلتر روغن موتور به طور معمول از سلولز است. این فیلتر از ورود گرد و غبار،‌ روغن فاسد و آلوده و ذرات فلزی به اجزای داخلی موتور جلوگیری می‌کند اگر فیلتر روغن به درستی کار نکند عملکرد اجزای موتور دچار اختلال می‌شود و ممکن است مانع از حرکت خودرو شود. اگر فیلتر روغن مشکل داشته باشد صداهای غیر عادی از موتور شنیده می‌شود. همچنین اگر فیلتر روغن معیوب باشد هنگامی که با گیج (میله اندازه گیری روغن ماشین) روغن را اندازه‌گیری می‌کنید در روغن دانه‌هایی مانند شن به رنگ سیاه و سفید دیده می‌شود. نشانه دیگری که از معیوب بودن این قطعه مهم خبر می‌دهد روشن شدن چراغ هشدار دهنده روغن است. بهتر است به جای تمیز کردن فیلتر روغن آن را تعویض کنید تا روغن بدون ناخالصی به موتور وارد شود. زمان تعویض این فیلتر به روغنی که استفاده می‌شود بستگی دارد؛ برای مثال زمانی که از روغن موتور ۵ هزار کیلومتری استفاده شود، فیلتر آن باید بعد از طی ۱۰ هزار کیلومتر تعویض شود و در صورتی که از روغن ۲۰ هزار کیلومتری استفاده شود با هر تعویض روغن فیلتر آن نیز باید تعویض شود.

 فیلتر ایرانی وخارجی سوخت

هر نوع سوختی که وارد موتور خودرو می‌شود نیاز به عبور از فیلتر دارد تا ناخالصی‌های آن گرفته شود. اگر سوخت ناخالصی داشته باشد به موتور خودرو آسیب می‌زند. فیلترهای سوخت معمولا در لوله سوخت رسانی قرار دارند تا بتوانند عمل فیلترینگ را انجام دهند. معیوب بودن فیلتر سبب می‌شود که خودرو روشن نشود و یا در زمان رانندگی متوقف شود و شتاب آن نیز کم شود. فیلتر سوخت مانند فیلترهای دیگر خودرو نیست که زمان مشخصی برای تعویض داشته باشد. بهتر است با دیدن هر یک از این نشانه‌ها نسبت به تعویض فیلتر سوخت اقدام کرد. فیلتر ایرانی وخارجی

دلیل اهمیت تعویض فیلترها

همانطور که گفته شد فیلترها لوازم مصرفی خودرو محسوب می‌شوند و بعد از مدتی به درستی عمل نمی‌کنند و نمی‌توانند عمل فیلترینگ را انجام دهند به همین دلیل باید تعویض شود البته زمان تعویض آن به میزان آلایندگی در شهرها و نوع رانندگی ارتباط دارد اما بهتر است هنگام سرویس دوره‌ای خودرو مورد بررسی قرار گیرند. این قطعات کوچک و ارزان قیمت نقش مهمی دارند و سلامت موتور خودرو با سلامت آنها ارتباط مستقیمی دارد و نباید نسبت به آن بی توجه بود. فیلتر ایرانی وخارجی

 فیلتر ایرانی وخارجی

فیلتر ایرانی وخارجی

خرید فیلتر ایرانی وخارجی: چندی است که با بالا رفتن قیمت کالاها شاهد بوجود آمدن یک اپیدمی تقلب در فروش فیلترهوا سنگین خارجی تقلبی هستیم. این فیلترها همگی در کارگاههای کوچک تولید می شوند و حتی حداقلهای استاندارد را هم رعایت نمیکنند. یک برچسب خارجی و یک جعبه خوش آب و رنگ کافی است تا مشتری نگون بخت فیلتری را بخرد که اصلا فیلتر نیست و قیمتی چند برابر برای آن بپردازد.

خرید فیلتر ایرانی وخارجی برای خودرو های سنگین

با توجه هزینه بالای خرید فیلترهوا از کشور چین و حجم بالای فیلترهای هواکش سنگین، در یک کانتینر تعداد کمی فیلتر جای می گیرد، واردات فیلتر هواکش سنگین به صرفه نبوده و اکثر فیلترهای هواکش سنگین موجود در بازار با جعبه های اصلی و فیلترهای تقلبی می باشند. توصیه ما به شما رانندگان خودروهای سنگین این است که حتماً از فیلترهوای ایرانی با نشان استاندارد استفاده کنید.

فواید استفاده از فیلترهای ایرانی استاندارد چیست؟

۱- مشخص بودن تولید کننده و فروشنده و دارا بودن استاندارد و تضمین کیفیت.

۲- پرداخت بهای واقعی کالا و صرفه جویی مالی

۳- هوا دهی مناسب به موتور خودروی شما در پی آن کاهش چشمگیر مصرف سوخت

۴- عدم ورود خاک به موتور خودرو یا دستگاه شما

۵- خرید آسان از نمایندگی های مجاز فروش فیلتر

چرا باید فیلتر ایرانی وخارجی را به موقع تعویض کرد؟

به تعویق‌انداختن تعویض فیلتر ایرانی وخارجی هوا نقش مخربی در خودرو دارد؛ چرا که با نرسیدن هوای کافی به سیستم احتراق، مصرف سوخت تا 25 درصد افزایش یافته و راندمان عملکرد خودرو نیز به‌شدت کاهش می‌یابد؛ بنابراین، تأثیر تعویض به‌موقع فیلتر هوا در عملکرد مطلوب خودرو و سالم نگه‌داشتن موتور آن، بر همگان آشکار است؛ اما باید توجه کنید که چه نوع فیلتر هوا برای خودروی شما مناسب است.

اشتراک گذاری

در whatsapp به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در linkedin به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *