خرید اینترنتی روغن موتور
خرید اینترنتی روغن موتور

روغن موتور اسپیدی

 روغن موتور اسپیدی power 10w-40

جنس و نوع  روغن موتور اسپیدی خودرو در افزایش عمر و نحوه عملکرد آن بسیار موثر است و عدم دقت در انتخاب روغن موتور اسپیدی مناسب می‌تواند با خسارات زیادی همراه باشد. روغن موتور خودروی (Speedy) «اسپیدی»، با مدل (Power 10W-40) با عملکرد عالی قدرت بسیار زیادی در پاک‌کنندگی موتور خودرو دارد. این روغن موتور اسپیدی با حجم 4 لیتر به‌صورت نیمه سنتزی ساخته شده و مخصوص موتورهای پرقدرت و مناسب برای خودروهای تولیدی تا قبل از سال 2001 است. این روغن موتور اسپیدی از سطح کیفیت SJ/CF برخوردار است. قدرت روانکاری این روغن بسیار بالا است، عملکرد عالی هنگام استارت سرد دارد و دارای بالاترین کیفیت جهت محافظت و نظافت موتور از عوامل زیان آور حتی در فواصل طولانی کارکرد را دارد. همچنین این روغن موتور قابلیت افزایش طول عمر موتور خودرو را دارد و می‌تواند انتخاب مناسبی برای موتور خودروی شما باشد.

روغن موتور اسپیدی platinum 10w-40

استفاده از روغن موتور مناسب و سازگار با موتور خودرو، نقش بسیار زیادی در عملکرد آن دارد. روغن موتور اسپیدی باکیفیت نه‌تنها موجب روانکاری مناسب قطعات موتور می‌شود، بلکه در جلوگیری از خوردگی و زنگ‌زدگی این قطعات به‌خوبی عمل می‌کند.عبارت 10W-40 که روی این روغن موتور درج شده، نشانگر چهارفصل‌بودن آن است. این میزان گرانروی مانع از سفت‌شدن روغن در دمای پایین می‌شود و درصورتی که تحت دمای بالا قرار گیرد، به‌خوبی عمل خواهد کرد. روغن موتور اسپیدی فوق از سطح کیفی بالای SM/CF برخوردار است و می‌توان از آن برای خودروهای بنزینی و دیزلی پیشرفته استفاده کرد. این محصول با موتورهای توربوشارژ نیز سازگار است. از دیگر مزایای این روغن موتور که به روش تمام‌سنتزی (سینتتیک) تولید می‌شود، می‌توان به محافظت دربرابر ایجاد رسوبات ناشی از دمای بالا و قدرت پاک‌کنندگی مناسب آن اشاره کرد. این محصول پایداری اکسیداسیون قابل‌توجهی دارد و به کاتالیست‌ها آسیبی وارد نمی‌کند.

روغن موتور اسپیدی یکی از با کیفیت ترین محصولات تولید داخل میباشد. در ادامه به معرفی و مقایسه آنها میپردازیم . روغن موتور یکی از مهمترین مواد مصرفی خودرو است که کیفیت آن تاثیر بسیار مهمی در بهبود عملکرد خودرو، افزایش راندمان موتور و طول عمر خودرو دارد. مهمترین تاثیر روغن موتور کاهش اصطکاک موتور است. روغن موتور باعث کاهش خوردگی، سایش و زنگ زدگی قطعات موتور میشود. روغن موتور باعث خنک شدن موتور و همچنین جذب گرد و غبار، رسوبات و ذرات معلق داخل موتور میشود. بر اساس نوع کاربری خودرو و توان موتور خواص و گرانروی روغن موتور متفاوت خواهد بود که در هنگام خرید و استفاده از خودرو باید نسبت به انتخاب روغن موتور مناسب اطلاعات کافی بدست آورید.

سایر مشخصات روغن موتور اسپیدی:

قابل استفاده در خودروهای بنزینی، دیزلی سبک، دارای توربوشارژ و غیر توربوشارژ – محافظت بسیار عالی دربرابر رسوبات ناشی از حرارت بالا – قدرت بالای پاک‌کنندگی موتور – پایداری حرارتی و پایداری اکسیداسیون بالا – محافظت از کاتالیست‌ها – دارای گرانروی مناسب در دماهای پایین و بالا – API: SM , CF

 انتخاب روغن موتور اسپیدی خوب

در ابتدا این نکته را باید متذکر شویم که انتخاب روغن موتور بر اساس نوع موتور خودرو متفاوت است، یعنی هر موتوری روغن موتور مخصوص و مناسب به خود را دارد که با توجه به ساختار قطعات داخلی موتور خودرو و همچنین ساختار روغن موتور مورد نظر با هم منطبق هستند بنابراین شما باید برای موتور خودروی خود حتما از روغن موتوری که برای خودروی شما پیشنهاد شده است استفاده کنید.

بررسی دقیق تر روغن موتور اسپیدی

روغن موتور اسپیدی با توجه به ساختار پالایشگاه ونظم و کیفیت محصولات آن در سطح بالایی از کیفیت تولید می گردد. فقط شما باید دقت کنید که از بین محصولات اسپیدی روغن موتوری که مناسب خودرویتان است را انتخاب کنید چرا که در صورت انتخاب روغن موتور نامناسب و بی کیفیت به خودروی خود آسیب میزنید.
حتماً شما باید با مراجعه به دفترچه راهنمای خودرو خود و مشاهده گرانروی مورد نظر برای خودرو و همچنین سطح کیفی مورد نظر برای خودرویتان از بین محصولات شرکت اسپیدی روغن موتور مورد نظر خود را پیدا کرده و به سبد خرید خود اضافه نمایید.روغن موتور اسپیدی هم اکنون نیز به صورت هر چند ماه یک بار مشغول تولید یک محصول جدید با یک سطح کیفی متفاوت است. همچنین از لحاظ تنوع حجم بسته بندی، روغن موتور اسپیدی توانسته رضایت همه ی مشتریان خود را به خود جلب کند.
روغن موتور اسپیدی به عنوان یکی از بهترین روغن موتور ها و هم رده با پالایشگاه های درجه یک کشور مشغول فعالیت است پس شما می توانید به این سوال که آیا روغن موتور اسپیدی خوب است جواب بله بدهید چرا که روغن موتور اسپیدی یکی از روغن موتورهای با کیفیت و خوب در کشور ایران می باشد.

 روغن موتور اسپیدی

 

اشتراک گذاری

در whatsapp به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در linkedin به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *