روغن موتور بهران

روغن موتور بهران چیست؟

روغن موتور بهران BMB یک روان کننده چند لاستیکه با کیفیت بالا است که برای استفاده در ماشین های رایج مسافربری و کامیون سبک چهار چرخه، بنزینی با کارایی بالا طراحی شده است. موتورهای LPG و دیزل از جمله مدل های توربوشارژ، سوپر شارژ و چند سوپاپ بوده و در انواع خدمات از جمله مجهز به مبدل های کاتالیزوری اگزوز فعالیت می کنند.

در ابتدا در 6 ژوئیه سال 1962 سرمایه گذاری مشترک گروه ایرانی و اکسون به عنوان واحد ترکیبی برای تولید روغن موتور با مارک تجاری ESSO در تهران تأسیس شد. در سال 1968 پالایشگاه نفت پایه با ظرفیت تولید 30000 T / Y راه اندازی شد.

خصوصیات روغن موتور بهران

روغن موتور بهران BMB پاسخگوی نیاز API SJ / CF است و با استانداردهای ورق شماره 229.1 مرسدس بنز کامپایل می شود. روغن موتور بهران بنز BMB در سه ویسکوزیته SAE 10W-40 نیمه مصنوعی، 15W-40 مخلوط مصنوعی و 20W-50 موجود است که از شرایط خدمات گارانتی برای طیف گسترده ای از موتورهای بنزینی و دیزلی پیشی می گیرد. با كنترل ساخت مخزن در موتور و توربو شارژر، هزينه های نگهداری را كاهش داده و با محافظت از قطار سوپاپ در مقابل فرسودگی، قدرت و اقتصاد را حفظ می كنيد. با مقاومت در برابر تشکیل لجن در هر دو شرایط دمای پایین و بالا، عمر موتور را به حداکثر می رساند و مصرف روغن کم را تضمین می کند.

روغن موتور بهران از صفات اصلی موتورهای مدرن BMW پشتیبانی می کند و به تضمین حداکثر قدرت و بالاترین راندمان کمک می کند. آنها ویسکوزیته پیشرفته ای را ارائه می دهند، که باعث می شود شروع به کار سرما بهتر و عملکرد مداوم انجام شود. روغن های اصلی موتور BMW همچنین از فناوری پاک کننده فعال و همچنین محافظت یکپارچه در برابر خوردگی و ساییدگی و پارگی برخوردار است. این امر موتور را تا حد امکان تمیز نگه داشته و طول عمر آن را افزایش می دهد.

روغن موتور اسپیدی یا روغن موتور بهران کدام بهتر است؟ پاسخی که ما به شما می دهیم این است که کارایی قطعات، حجم، برند، تاریخ انقضا، ویسکوزیته و از این قبیل مشخصات را در دیتاشیت روغن موتور مورد نظر یافته و بعد مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

برای درک بیشتر از مقایسه روغن موتور بهران با اسپیدی به معرفی این روغن های روانکار می پردازیم تا اگر قصد خرید روغن موتور را داشتید اطلاعات لازم در مورد این روغن ها را داشته باشید.

شرکت بهران یک برند معتبر ایرانی است که انواع روغن موتور بهران آن شامل : روغن موتور دیزلی، بنزینی، دریایی، ریلی، گازسوز و غیره بوده و با بهترین کیفیت ها ساخته می شود برای اینکه اطلاعات کاملی از مشخصات آن را دریافت کنید هنگام خرید روغن موتور کافی است دیتاشیت آن را مطالعه کنید.

روغن موتور اسپیدی با انواع مختلف جزء محصولات خوب از برندی مثل سپاهان است که برای روانسازی قطعات وسایل نقلیه استفاده می شود. این روغن با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت عالی دارای روغن پایه و افزودنی های مخصوص تهیه شده که از ویژگی مهم آن می توانیم به پایداری حرارتی عالی در رنج دمایی وسیع و ضد اکسیداسیون اشاره نمود.

و آخرین نکات در مورد مقایسه روغن بهران با اسپیدی این بوده که اولاً برند در انتخاب روغن بی تاثیر نیست چرا که از عملکرد خوب آن شرکت مطمئن هستید و دوم شرایط دستگاه را مطابق با خواص روغن بسنجید و در آخر طبق بودجه خود بر حسب قیمت روغن موتور آن را انتخاب نمایید.

در نتیجه با خرید روغن موتور اسپیدی یا روغن موتور بهران با شرایط ذکر شده حتماً عملکرد خوبی در دستگاه شما ایفا خواهد کرد تا با خیال راحت روانکاری را حتی در شرایط سخت ادامه دهید.

روغن موتور بهران

اشتراک گذاری

در whatsapp به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در linkedin به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *