خرید اینترنتی فیلتر روغن.کابین.هوا
خرید اینترنتی فیلتر روغن.کابین.هوا

روغن موتور ایرانول

روغن موتور ایرانول

روغن موتور ایرانول 16000

یکی از محصولات پرفروش شرکت ایرانول، همین ایرانول ۱۶۰۰۰ می باشد. دلیل پرفروش بودن این روغن موتور کیفیت بالای آن است و همچنین برای انواع خودرو های رایج در بازار ایران از این روغن موتور استفاده می گردد.

ایرانول 16000 روغن موتور بنزینی، دیزلی با درجه ی گرانروی یا SAE معادل با ۲۰W۵۰ و API_SL/CF تولید و به بازار عرضه شده است.
بسته‌بندی این روغن موتور به صورت ظرف فلزی با حجم یک گالن می باشد

همچنین بسته بندی پلاستیکی با حجم ۴ لیتر و بسته بندی ۱لیتری پلاستیکی این محصول نیز توسط پالایشگاه نفت ایرانول تولید و به بازار عرضه شده است. اما ما در این بخش بسته بندی فلزی را خدمت شما ارائه می دهیم.همراه ما باشید تا محصول ایرانول ۱۶۰۰۰ را بیشتر بشناسید.

مشخصات ظاهری روغن موتور ایرانول ۱۶۰۰۰ 20W50

این روغن موتور در بسته‌بندی فلزی با حجم یک گالن در بازار موجود می باشد و در این بخش از فروشگاه “یزدان اویل” این محصول خدمت شما ارائه شده است.
روی جلد این محصول در بالا تاریخ تولید و همچنین قیمت تولیدکننده نوشته شده است. روی جلد این محصول نیز لوگوی شرکت ایرانول، عنوان ایرانول ۱۶۰۰۰ و عبارت روغن موتور بنزینی_دیزلی و همچنین درجه ی گرانروی و API این محصول نوشته شده است.

در کنار آن نیز عبارات زیر نوشته شده است: روغن موتور ایرانول ۱۶۰۰۰ با استفاده از روغن پایه ی پارافینیک، حاصل از پالایش برشی از نفت خام و انجام فرآیند تصفیه با هیدروژن و مواد افزودنی مرغوب جهت استفاده در تمامی فصول و شرایط آب و هوایی ایران تولید گردیده است.

موارد کاربرد: مناسب جهت مصرف در خودروهای بنزینی و دیزلی سوپرشارژ در مواقعی که استانداردهای ذکر شده توسط سازنده خودرو توصیه شده است.

همچنین در پایین تر، آدرس و شماره تلفن پالایشگاه نفت ایرانول و در پشت آن نشان استاندارد با یک کد که قابلیت استعلام از بخش نشان استاندارد وجود دارد. همچنین توصیه ی زیر بر روی جلد این محصول نوشته شده است.

به منظور حفظ محیط زیست از تخلیه روغن موتور مصرف شده در طبیعت اکیدا خودداری نمایید. این نکته متذکر می‌شود که روغن مصرف شده توسط خودرو یا همان روغن سوخته بسیار خطرناک است.
پس مواظب باشید که پوست شما با این روغن موتور برخوردی نداشته باشد و در صورت برخورد با این روغن، حتماً در سریعترین زمان ممکن دست خود را با آب و صابون بشویید.

ویژگی های روغن موتور ایرانول 16000

  • خاصیت ضد اکسیداسیون و پایداری حرارتی ممتاز.
  • خاصیت پاک کنندگی جهت کاهش رسوبات ناشی از احتراق و اکسیداسیون.
  • خاصیت ضد سائیدگی جهت کنترل فرسایش قطعات موتور.
  • خاصیت خنثی کنندگی اسید های حاصل از اکسیداسیون و احتراق جهت جلوگیری از خوردگی قطعات موتور.
  • افزایش طول عمر و قدرت موتور تا حد ممتاز.
  • استارت آسان موتور و رسیدن سریع روغن به قطعات به نحو ممتاز ، به منظور روانکاری در دماهای پایین.
  • پایداری برشی ممتاز محصول که منجر به حفظ گرانروی در تمام طول مصرف می گردد.
  • قابلیت ممتاز حذف حرارت زائد از موتور برای حفظ ساختار متالورژیکی قطعات.
  • کنترل ممتاز مصرف روغن و کاهش هزینه.

خرید و قیمت ایرانول ۱۶۰۰۰ ۲۰W۵۰

روغن موتور ایرانول ۱۶۰۰۰ ۲۰W۵۰ در فروشگاه اینترنتی ما موجود میباشد. قیمت به روز این محصول در این بخش از این فروشگاه موجود است و شما می توانید این محصول را به راحتی به سبد خرید خود اضافه نمایید.

دقت کنید که حتماً روغن موتور را از فروشگاه های معتبر خرید کنید. روغن موتور ایرانول ۱۶۰۰۰ مناسب انواع خودروهای پژو با موتور XU7 می باشد.

همانطور که میدانید خیلی از خودروهای داخلی از این موتور استفاده می‌کنند مانند: سمند ال ایکس، پژو پارس سال و خود همین پژو ۴۰۵ GLX.
همه ی این خودروها می‌توانند

از روغن موتور ایرانول ۱۶۰۰۰ API_SL برای تعویض روغن استفاده کنند. در پایین این صفحه  نیز، انواع خودروهایی که از این روغن موتور برای تعویض روغن استفاده می کنند مشاهده می گردد.

در ادامه جدول مشخصات فنی روغن موتور ایرانول ۱۶۰۰۰ مشاهده می گردد.

SAE 20W50 روش آزمون ASTM
گرانروی کینماتیک در 100 درجه eSt 19 D-445
شاخص گرانروی 120 D-2270
نقطه اشتعال 220 D-92
نقطه ریزش -24 D-97
عدد قلیایی کل 7 D-2896
دانسیته در15 درجه 890 D-1298
گرانروی در سرما در -15 درجه کمتر از9500 D-5293

اشتراک گذاری

در whatsapp به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در linkedin به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *